Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "afrekenen" om te gaan betalen. Klik op "veilig bestellen" Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Betaal" drukt is jouw bestelling definitief. 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres aan ons doorgeven.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Je bestelling kan alleen worden verzonden.  

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvangt je ook direct de factuur. Wanneer je de factuur voor 14:00 ontvangen hebt heb je de bestelling binnen twee werkdagen in huis. 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. 

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

je kunt betalen via iDeal, PayPal, en overschrijving.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.

 - Overschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen. 

Je bestelling wordt verzonden nadat we ujow betaling hebben ontvangen.

De betaling loopt via onze betalingsprovider Multisafepay. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.  

Wordt de bestelling bij iedere betaal-mogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal en Paypal worden direct geleverd (voor 12:00 besteld, meestal morgen in huis).

Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.

Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor brievenbus verzending €3,95 en bij pakketservice €6,95. Voor België bedraagt dat €9,75.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je voor 12:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan wordt jouw bestelling meestal binnen twee werkdagen op het gewenste adres afgeleverd.  

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd hangt af van jouw wensen. Als een product bv. met een foto moet worden bedrukt duurt dat vaak een dag langer. De meeste producten zijn op voorraad en worden binnen twee werkdagen thuis afgeleverd.  

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.  

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met Post.nl. Zij bezorgen jouw bestelling overdag op het door jouw aangegeven verzendadres. Post.nl bezorgt op dinsdag t/m zaterdag.  

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt Post.nl nog een keer bij jouw langs. Bent je dan ook niet thuis, dan ontvangt je een bericht van Post.nl en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Post.nl afhaalpunt.  

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post.nl.  

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij je verder te helpen. e-mail klantenservice: info@chocolove.nl